اطلاعیه شماره سه ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به منظور شفاف سازی و تبیین افکار عمومی علاوه بر اطلاع رسانی در رسانه ها و مصاحبه های خبری، اطلاعیه هایی را به صورت منظم منتشر خواهد کرد.
اطلاعیه شماره سه ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
به نام خدایی که داننده رازهاست
قل لن یصیبنا الا ما کتب الله لنا، هو مولانا، و علی الله فلیتوکل المومنون"توبه-51"
اهالی محترم استان آگاه باشید
جان برکفان و خدمتگزاران در نظام سلامت کشور، با تمام توان و انرژی برای رفع نگرانی و استرس و تشویش شما عزیزان شبانه روز در حال فعالیت هستند و کماکان نیز ادامه خواهند داد.
در حال حاضر هدف اصلی نظام سلامت جلوگیری از چرخش ویروس در سطح جامعه است تا بتوان هر چه سریعتر از روند افزایش بیماران جلوگیری کرد. به همین منظور مجدداً تاکید میکنیم از حضور در هر تجمعی و به هر دلیل پرهیز نمایید و صرفاً به منظور رفتن به سرکار و تهیه مواد غذایی از خانه خارج شوید.
خواهشمندیم هر هم استانی به عنوان یک سفیر سلامت این پیام را به خانواده، اطرافیان، همکاران، دوستان منتقل کند و اخبار و اطلاعات لازم را تنها از طریق رسانه های رسمی، صدا و سیما و دانشگاه علوم پزشکی دنبال نمائید و در این راه خطیر یاریگر ما باشید.
ضمناً به حول و قوه الهی از 15 مورد مثبت، 11 نفر با حال عمومی مطلوب از بیمارستان خارج شدند.
به امید پیروزی بر علیه کرونا
منتظر اطلاعیه های بعدی ما باشید. ستاد کنترل کرونا