استمرار تزریق واکسن کووید 19 در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با رعایت پروتکل ها و دستورالعملهای بهداشتی تزریق واکسن کووید 19 در بیمارستان ولایت استمرار دارد. پزشکان و کارکنان دریافت کننده واکسن کرونا بعد از دقایقی تحت نظر با حال عمومی خوب و رضایت بخش بیمارستان را ترک می نمایند. کارکنانی که برای مرحله اول واکسن کرونا را دریافت می نمایند، تاریخ دریافت دوره ی دوم واکسن به آنان یادآوری می گردد.پزشکان و کارکنانی که واکسن کرونا را دریافت نمودند در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان از تلاش و پیگیری مسئولین بیمارستان و دانشگاه که در جهت واکسینه نمودن پرسنل، تقدیر و تشکر نمودند.
لینک کوتاه خبر :