از روحانيون، طلاب و بانوان بسيجي شهرستان گرمسار قدردانی شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه ششم ارديبهشت ماه 99 و به مناسبت هفته سلامت طي مراسمي با حضور حجت السلام و المسلمین آرامي امام جمعه گرمسار، دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و حاجيان كارشناس مسئول بهداشت محيط شبكه بهداشت گرمسار از روحانيون و طلاب علوم ديني و بانوان بسيجي قدردانی کردند.
از این عزیزان که در كنار جامعه پزشكي و كاركنان عرصه بهداشت و درمان براي حفظ سلامت ملت شريف ايران در مبارزه با شيوع ويروس كرونا داوطلبانه مسئوليت تغسيل، تدفين و انجام مراسم شرعي همشهری های فوت شده بر اثر بيماري و همچنین گندزدايي و سالمسازي محيط مراكز بهداشتي درماني را برعهده داشتند، با لوح تقدير و هدايا به رسم يادبود از زحمات آنان به نحو شايسته قدرداني گرديد.