از روحانيون، طلاب و بانوان بسيجي شهرستان گرمسار قدردانی شد

 از روحانيون، طلاب و بانوان بسيجي شهرستان گرمسار قدردانی شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه ششم ارديبهشت ماه 99 و به مناسبت هفته سلامت طي مراسمي با حضور حجت السلام و المسلمین آرامي امام جمعه گرمسار، دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و حاجيان كارشناس مسئول بهداشت محيط شبكه بهداشت گرمسار از روحانيون و طلاب علوم ديني  و بانوان بسيجي قدردانی کردند.

از این عزیزان که در كنار جامعه پزشكي و كاركنان عرصه بهداشت و درمان براي حفظ سلامت ملت شريف ايران در مبارزه با شيوع ويروس كرونا داوطلبانه  مسئوليت تغسيل، تدفين و انجام مراسم شرعي همشهری های فوت شده بر اثر بيماري و همچنین گندزدايي و سالمسازي محيط مراكز بهداشتي درماني را برعهده داشتند، با لوح تقدير و هدايا به رسم يادبود از زحمات آنان به نحو شايسته قدرداني گرديد.

 

  • کد خبر : 25854
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *