ارائه خدمات مطلوب در بیمارستان ولایت، تحسین خانواده مبتلا به بیماری ویروس کرونا ترخیص شده از این بیمارستان را برانگیخت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ خدمات مطلوب و رضایت بخش کادر درمان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان، تحسین و ستایش خانواده مبتلا به بیماری ویروس کرونا ترخیص شده از این بیمارستان را برانگیخت.
بیمار مخدومه طلوعی که به همراه دو فرزند خود به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به مدت هفت روز در بیمارستان ولایت بستری بودند، پس از بهبودی با تشخیص پزشک معالج از بیمارستان ترخیص شدند.
بیمار طلوعی پس از ترخیص به همراه دو فرزند خود به دفتر روابط عمومی بیمارستان مراجعه و بیان داشت: به شکر خداوند متعال من و دو فرزندم به همت و تلاش پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت سلامتی خودمان را بدست آوردیم. لذا بر خود لازم دانستیم، به حکم "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" مراتب سپاس و قدرشناسی خود و خانواده ام را اعلام نمایم.