ارائه خدمات مطلوب در بیمارستان ولایت، تحسین خانواده مبتلا به بیماری ویروس کرونا ترخیص شده از این بیمارستان را برانگیخت

ارائه خدمات مطلوب در بیمارستان ولایت، تحسین خانواده مبتلا به بیماری ویروس کرونا ترخیص شده از این بیمارستان را برانگیخت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ خدمات مطلوب و رضایت بخش کادر درمان بیمارستان ولایت شهرستان دامغان، تحسین و ستایش خانواده مبتلا به بیماری ویروس کرونا ترخیص شده از این بیمارستان را برانگیخت.

بیمار مخدومه طلوعی که به همراه دو فرزند خود به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به مدت هفت روز در بیمارستان ولایت بستری بودند، پس از بهبودی با تشخیص پزشک معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

بیمار طلوعی پس از ترخیص به همراه دو فرزند خود به دفتر روابط عمومی بیمارستان مراجعه و بیان داشت: به شکر خداوند متعال من و دو فرزندم به همت و تلاش پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت سلامتی خودمان را بدست آوردیم. لذا بر خود لازم دانستیم، به حکم "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" مراتب سپاس و قدرشناسی خود و خانواده ام را اعلام نمایم.

مسئول روابط عمومی بیمارستان نیز خطاب به این عزیزان، گفت: ما کارکنان بیمارستان از اینکه شما خدمات مورد نیاز را در همین بیمارستان دریافت نمودید و با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص می شوید خیلی خوشحال هستیم. دعا شما برای پزشکان و دیگر کارکنان بیمارستان بهترین هدیه برای آنان است.
وی افزود: همانطور که خداوند متعال به سلامتی شما توجه داشت و این سلامتی را با دستان مهربان پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت به شما برگرداند. با دعا خیر خواهی شما، سلامتی و کامیابی را نیز به پزشکان و کارکنان بیمارستان اهداء می نمایند.پس کارکنان بیمارستان را از دعا خود فراموش نکنید.
 
 
 
  • کد خبر : 33712
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *