آیین قدردانی از افتخارآفرینان حماسه و ایثار در دوران کرونا ویروس بیمارستان کوثر سمنان
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان: با افتخار، برگ زرین دیگری از دفتر حماسه و ایثار، در خاطرات زیبای این دانشگاه رقم زده و در آینده با افتخار خاطرات تلخ و شیرین این روزهای بیادماندنی را به مرور بنشینیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح امروز سه شنبه یازدهم آذر ماه سال جاری، مراسم تقدیر از مدافعان سلامت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه، دکتر معماریان مدیرعامل مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان و با حضور نمادین جمعی از پرسنل و مدافعان سلامت این مرکز در سالن انتظار بخش VIP این مرکز برگزار شد.
در این مراسم صمیمی که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، دکتر دانائی رئیس دانشگاه در سخنانی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی و جانفشانی های مدافعان سلامت پس از بروز و شیوع ویروس کرونا و در طول نه ماه اخیر، گفت: پس از پاندمی این ویروس مرموز و منحوس، از خودگذشتگی ها و ایثار پرسنل حوزه سلامت به ویژه کادر درمان و مدافعان سلامت خط مقدم مبارزه با این بیماری، نگاه جامعه به این حوزه را متفاوت تر از گذشته ملموس و اهمیت ارائه خدمات سلامت توسط کادر بهداشت و درمان را برای آحاد جامعه به نمایش گذاشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کیفیت ارائه خدمات درمانی در تمامی بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز این بیماری تاکنون که تقریبا" روزهای اوج و پیک میزان شیوع این بیماری را پشت سر می گذاریم، هیچ تغییری نداشته و حتی در بسیاری از موارد با افزایش کیفیت و دقت در ارائه خدمات به بیماران مواجه می شویم که این اتفاق نشان از تلاش و احساس مسئولیت همکاران کادر درمان بوده و امیدواریم با تمام توان ادامه دهنده این روند باشیم.
دکتر دانائی افزود: اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ و فرهیخته دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، قدردان ایثار و جانفشانی های تک تک همکاران بوده و امیدواریم با تمام توان و در کنار یکدیگر، با دعای خیر بیماران عزیز و حمایت های خانواده های صبور شما عزیزان، در راه مدیریت و مقابله با این بیماری قدم برداریم و بتوانیم با افتخار، برگ زرین دیگری از دفتر حماسه و ایثار، در خاطرات زیبای این دانشگاه رقم زده و در آینده با افتخار خاطرات تلخ و شیرین این روزهای بیادماندنی را به مرور بنشینیم.
در ادامه از تعدادی همکاران مدافعان سلامت به نمایندگی از همکاران پرتلاش این مرکز با اهداء لوح سپاس و تندیس اختصاصی و ویژه دانشگاه در قدردانی از مدافعان سلامت، تقدیر به عمل آمد و به صورت نمادین اولین تمبر ویژه مدافعان سلامت دانشگاه، توسط رئیس دانشگاه اهدا شد.
در حاشیه این مراسم، تعدادی از حاضرین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و در محیطی گرم و صمصمی، به بیان احساسات خود پرداختند.