آموزش دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مقابله با کووید 19 برای مدیران و پرسنل آموزش و پرورش امیریه شهرستان دامغان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه آموزشي با جهت آشنايي پرسنل آموزش و پرورش منطقه اميریه با دستورالعمل های كوويد 19 و نكات مهم در بازگشايي مدارس در ايام كرونا در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش دامغان برگزار گرديد.
در این جلسه آموزشي ابتدا طالبي كارشناس مسئول واحد مبارزه با بيماريهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان و رامشيني كارشناس این واحد، در مورد كليات راه هاي انتقال كرونا و روش هاي پيشگيري از آن و رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مطالب مبسوطی را ارائه نمودند،
در ادامه صرفي كارشناس واحد بهداشت جوانان، نوجوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان در خصوص چك ليست بازگشايي مدارس كه توسط همكاران بهداشتي در مدارس تكميل مي گردد توضيحاتي را ارائه نمود.
در پایان دكتر اكبريان مسئول واحد تغذیه این شبکه، در مورد مباحث مربوط به تغذيه در ايام كرونا و نحوه مكمل ياري در مدارس مطالب مفيدي را بيان نمود.
لازم به ذکر است اين جلسه در دو روز پنج شنبه 3/7/99 و پنج شنبه 28/6/99 براي كليه مديران مدارس ابتدايي و متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار گرديد.