آموزش دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مقابله با کووید 19 برای مدیران و پرسنل آموزش و پرورش امیریه دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ برنامه آموزشي برای آشنايي کارکنان آموزش و پرورش منطقه اميریه با دستورالعمل های كوويد 19 و نكات مهم در بازگشايي مدارس در ايام كرونا در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش دامغان برگزار گرديد.
در این برنامه آموزشي طالبي كارشناس مسئول واحد مبارزه با بيماري های شبکه بهداشت و درمان دامغان و رامشيني كارشناس این واحد، پیرامون كليات راه هاي انتقال كرونا و روش هاي پيشگيري از آن و رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مطالب مبسوطی را ارائه نمودند.
در ادامه صرفي كارشناس واحد بهداشت جوانان، نوجوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان دامغان در خصوص چك ليست بازگشايي مدارس كه توسط همكاران بهداشتي در مدارس تكميل مي گردد توضيحاتي را ارائه و در پایان دكتر اكبريان مسئول واحد تغذیه این شبکه، در راستای مباحث مربوط به تغذيه در ايام كرونا و نحوه مكمل ياري در مدارس مطالب مفيدي را بيان نمود.
لازم به ذکر است: اين جلسه در روزهای پنج شنبه به تاریخ بیست و هشتم شهریور ماه و سوم مهر ماه سال جاری براي تمامی مديران مدارس ابتدايي و متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار شده بود.