آمبولانس ها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه ضدعفونی شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در پی بروز و شیوع بیماری COVID_19، آمبولانس ها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه ضدعفونی شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: با توجه به شیوع بیماری کروناویروس و اهمیت حفظ سلامتی تکنسین های فوریت های پزشکی، با هماهنگی مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها، کلیه آمبولانس ها و پایگاه های تحت پوشش دانشگاه ضدعفونی شد.
شایان ذکر است، ضدعفونی کردن آمبولانس ها و پایگاه ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
لینک کوتاه خبر :