آمبولانس ها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه ضدعفونی شد

 آمبولانس ها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه ضدعفونی شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در پی بروز و شیوع بیماری COVID_19، آمبولانس ها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه ضدعفونی شد.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: با توجه به شیوع بیماری کروناویروس و اهمیت حفظ سلامتی تکنسین های فوریت های پزشکی، با هماهنگی مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها، کلیه آمبولانس ها و پایگاه های تحت پوشش دانشگاه ضدعفونی شد.

شایان ذکر است، ضدعفونی کردن آمبولانس ها و پایگاه ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

  • کد خبر : 25305
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *