آزمايشگاه تشخيصي بيماري COVID-19 در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افتتاح شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ظهر امروز چهارشنبه 28 اسفند ماه 98 آزمايشگاه تشخيصي بيماري COVID-19 در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور مهندس آشناگر استاندار سمنان، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ايزدپور مديركل بهزيستي استان سمنان، دکتر طاهری مشاور اجرايي و قائم مقام رياست در ستاد برنامه دانشگاه و جمعی از معاونین و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افتتاح شد.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتوگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: با عنایت به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و به تبع آن در استان سمنان و با توجه به اهمیت امر تشخیص و تایید سریع بیماری برای افراد مشکوک به ابتلا به این بیماری؛ آزمايشگاه تشخيصي بيماري COVID-19 در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افتتاح شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: با راهاندازی این آزمایشگاه، امکان تشخیص آزمایشگاهی ویروس کرونا در استان فراهم شده است و با افتتاح مرکز تشخیص ویروس کرونا ۲۰۱۹(Covid-19) دیگر نیازی نیست آزمایش مربوط به این بیماری به تهران ارسال شود.
دکتر دانائی ادامه داد: با افتتاح این آزمایشگاه وضعیت بیماران مشکوک به کرونا ویروس سریع تر مشخص شده و ادامه درمان راحت تر می باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: در راستای بهسازی، تجهیز و راه اندازی این مرکز بیست میلیارد ریال هزینه شده است.