کنفرانس تظاهرات بالینی ناشی از کووید19 در کودکان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر مولایی مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام این خبر گفت: روز دوشنبه 4 مرداد ماه سال 1400  کنفرانس  "تظاهرات بالینی ناشی از کووید19 در کودکان "  از ساعت 13:30 الی 16:00 با دبیری دکتر مژگان مظاهری و شرکت 150 نفر از کل کشور، بصورت مجازی برگزار گردید.

سخنرانان این کنفرانس، دکتر مژگان مظاهری، دکتر سید محمد حسینی، دکتر پریسا تاج دینی، دکتر شیوا محمدی و دکتر مهری آیتی بوده اند.

وی افزود: گروه هدف این کنفرانس، پزشکان عمومی، تخصص و فوق تخصص بیماریهای کودکان، اعصاب و روان کودکان، کلیه کودکان و... بودند و این کنفرانس دارای 2/5 و 1/25 امتیاز بازآموزی بود.

 

  • کد خبر : 32660
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *