پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت عروج آسمانی مرحوم سید مهدی صفابین
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت عروج آسمانی همکار گرامی مرحوم سید مهدی صفابین از مدافعان سلامت شاغل در واحد حفاظت فیزیکی دانشگاه، پیامی را صادر نمود.
متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
مشیت الهی بر این تعلق گرفته کـه بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.
با نهایت تأسف و تأثر عروج ناگهانی و آسمانی مرحوم سید مهدی صفابین از همکاران گرامی واحد حفاظت فیزیکی دانشگاه که در ایام شیوع و بروز بیماری کرونا همگام و همراه با مدافعان سلامت با این ویروس منحوس مبارزه نمود، ما را در غمی بزرگ نشاند.
اینجانب ضمن ابراز صمیمانهترین همدردیها، این ضایعه غم انگیز را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ویژه ریاست و کارکنان دانشکده پیراپزشکی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.
دکتر نوید دانائی
رئیس دانشگاه
لینک کوتاه خبر :