مدیر کل دیوان محاسبات استان سمنان: قدردان خدمات ایثارگرانه و جهادی کادر بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هستم
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز دوشنبه 25 فروردین ماه 99، میرشکاری مدیر کل دیوان محاسبات استان سمنان با دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار کرد.
در این دیدار دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیرمقدم، بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و تبع آن در استان سمنان، بی شک همانند گذشته تعامل با دیوان محاسبات می تواند حوزه سلامت استان را در اجرای بهتر برنامه های پیش رو یاری کرده و دست یابی به اهداف این دانشگاه که سلامت عموم مردم است را آسان تر نماید.
میرشکاری مدیر کل جدید دیوان محاسبات استان سمنان نیز بیان داشت: از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اعم از کادر بهداشتی، درمانی و ستادی در راستای ارائه خدمات ایثارگرانه و جهادی در مبارزه با کروناویروس و خدمات سلامت به هم استانی های عزیز قدردانی میکنم.
مدیر کل جدید دیوان محاسبات استان سمنان ادامه داد: با تمام وجود بر تلاش و کوشش وصفناپذیر مدافعان سلامت کشور به ویژه مدافعان سلامت استان سمنان که بدون هیچ چشم داشتی به مردم خدمت ارائه می دهند، میبالیم.
در ادامه این نشست طرفین در خصوص راه های همکاری و برنامه های آتی به تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است: در این نشست نادعلیان معاون اداره کل دیوان محاسبات استان و دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه نیز حضور داشتند.