یرگزاری برنامه آموزشي درخصوص بيماري هاي تنفسي واگير با تاكيد بر آنفولانزا و كوويد 19 برای کارکنان شهرداري سرخه

یرگزاری برنامه آموزشي درخصوص بيماري هاي تنفسي واگير با تاكيد بر آنفولانزا و كوويد 19 برای کارکنان شهرداري سرخه

 برنامه آموزشي درخصوص بيماري هاي تنفسي واگير با تاكيد بر آنفولانزا و كوويد 19 برای کارکنان شهرداري سرخه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه 10 شهريور ماه 99، نشست توجيهي در خصوص راه هاي انتقال و انتشار بيماري هاي تنفسي واگير به ویژه آنفولانزا و كوويد19 با حضور نطنزي شهردار سرخه، پيوندي رئيس شوراي شهر، کارکنان شهرداري، طاهريان و نورالدين كارشناسان بيماري هاي شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در سالن اجتماعات شهرداري برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه طاهريان كارشناس مبارزه با بيماري ها توضيحاتي پیرامون بيماري هاي تنفسي به ویژه بيماري آنفولانزا و همزماني با رخداد پاندمي كوويد 19 مطالبي بیان و راه هاي انتقال و انتشار اين بيماري ها را بيان كرد.
در ادامه نورالدين كارشناس مبارزه با بيماري هاي شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در راستای گام هاي كليدي براي پيشگيري از شيوع بيماري هاي حاد تنفسي مطالبي را بیان و در پايان به سوالات حضار پاسخ داده شد.
 
 
 
 
 
 
  • کد خبر : 27329
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *