کنفرانس ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی و بیماران در معرض خطر خودکشی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر مولایی مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعلام این خبر گفت: روز شنبه 17 مهر ماه سال 1400  کنفرانس " ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی و بیماران در معرض خطر خودکشی"  از ساعت 09:00 الی  12:00 با دبیری دکتر نیلوفر صفائی بصورت مجازی برگزار گردید.

 

دکتر مولایی خاطر نشان کرد: این کنفرانس که با حضور 200 نفر از کل کشور برگزار شد، دکتر نیلوفر صفائی و دکتر صباحت لواف سخنرانی نمودند.

وی افزود: گروه هدف این کنفرانس، پزشکان عمومی از جمله پزشکان عمومی شاغل در طرح پزشک خانواده و دارای 3 امتیاز بازآموزی بود.

  • کد خبر : 33473
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *