کنفرانس ارتقاء سلامت و ایمنی کارکنان مراقبت های بهداشتی در شرایط پاندمی کووید19 برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کنفرانس ارتقاء سلامت و ایمنی کارکنان مراقبت های بهداشتی در شرایط پاندمی کووید19 در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
دکتر مولایی مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام این خبر گفت: روز سه شنبه 5 مرداد ماه سال 1400 کنفرانس "ارتقاء سلامت و ایمنی کارکنان مراقبت های بهداشتی در شرایط پاندمی کووید19" با دبیری دکتر علیرضا دهدشتی و شرکت 150 نفر از کل کشور، بصورت مجازی برگزار گردید.
مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: سخنرانان این کنفرانس، دکتر علیرضا دهدشتی، دکتر نصیر امانت بودند و گروه هدف این کنفرانس، بهداشت عمومی، بهداشت محیط و حرفه ای (کاردانی ،کارشناسی،کارشناسی ارشد) و پرستاری بودند و دارای 2/5 و 3 امتیاز بازآموزی بود.