کنفرانس ارتقاء سلامت و ایمنی کارکنان مراقبت های بهداشتی در شرایط پاندمی کووید19 برگزار شد

کنفرانس ارتقاء سلامت و ایمنی کارکنان مراقبت های بهداشتی در شرایط پاندمی کووید19 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کنفرانس ارتقاء سلامت و ایمنی کارکنان مراقبت های بهداشتی در شرایط پاندمی کووید19 در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد. 

دکتر مولایی مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام این خبر گفت: روز سه شنبه 5 مرداد ماه سال 1400  کنفرانس  "ارتقاء سلامت و ایمنی کارکنان مراقبت های بهداشتی در شرایط پاندمی کووید19" با دبیری دکتر علیرضا دهدشتی و شرکت 150 نفر از کل کشور، بصورت مجازی برگزار گردید.

مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: سخنرانان این کنفرانس، دکتر علیرضا دهدشتی، دکتر نصیر امانت بودند و گروه هدف این کنفرانس، بهداشت عمومی، بهداشت محیط و حرفه ای (کاردانی ،کارشناسی،کارشناسی ارشد) و پرستاری بودند و دارای 2/5 و 3 امتیاز بازآموزی بود.

  • کد خبر : 32737
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *