کسب موفقیت دیگر در پژوهش های مرتبط با کووید-19 در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در فرآیند انتخاب بهترین پژوهش های مرتبط با کووید19، دو فعالیت علمی از پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عنوان پژوهش های منتخب در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک (گیلان، مازنداران، گلستان، بابل، سمنان و شاهرود) معرفی شدند.
دکتر بهادر باقری مدیر اطلاع رسانی و شبکه پژوهش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن اعلام این خبر گفت: این دو فعالیت علمی در قالب کتاب و مقاله می باشد که به عنوان پژوهش های منتخب در بین دانشگاه های گیلان، مازنداران، گلستان، بابل، سمنان و شاهرود انتخاب شدند.
مدیر اطلاع رسانی و شبکه پژوهش دانشگاه ادامه داد: کتاب راهنمای دارویی کووید-19 یکی از این آثار است که نوسیندگان این کتاب، دکتر بهادر باقری، دکتر هومن بزرگی، دکتر کبری بهرامپور، دکتر محبوبه دربان، دکتر علی گوهری، دکتر فرهاد ملک، دکتر محمد معماریان، دکتر اردا کیانی، دکتر سارا سالاریان هستند.
دکتر بهادر باقری بیان داشت: مقالهای با عنوان زیر نیز منتخب شد که مارال همتی، دکتر محسن سوسن آبادی، طاهره قرشی، دکتر هادی غفاری، آزاده واحدی، الهه صباغیان، زهرا رسولی نژاد، دکتر امیر سلاطی، دکتر نوید دانائی و دکتر پرویز کوخایی نویسندگان این مقاله بودند.
Thermal inactivation of COVID‐19 specimens improves RNA quality and quantity
J Cell Physiol. 2021; 236: 4966– 4972
وی ضمن قدردانی از نویسندگان این دو آثار، این موفقیت را به جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و نویسندگان این دو اثر منتخب تبریک گفته و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون نمود.