چهارمین جلسه تخصصی پیشگیری از وقوع مرگ ناشی از کرونا برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ عصر روز دوشنبه هجدهمین روز از اسفند ماه سال جاری، چهارمین جلسه تخصصی پیشگیری از وقوع مرگ ناشی از کرونا در بیمارستان های تابعه دانشگاه با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
در این جلسه که با حضور دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه، دکتر رستم زاده معاون غذاودارو دانشگاه، دکتر فریور دبیر ستاد دانشگاهی کرونا، روسای بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه و جمعی از مدیران و کارشناسان مربوطه برگزار شد، دکتر دانائی رئیس دانشگاه با تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت به ویژه کادر درمانی ارائه دهنده خدمات درمانی به بیماران مبتلا به بیماری کرونا، گفت: ارائه خدمات درمانی استاندارد و با کیفیت به تمامی مراجعین به مراکز درمانی، از اولویت های در حال حاضر دانشگاه بوده و یا توجه به زیر ساخت های مناسب و توان علمی و نیروی انسانی متخصص در تمامی مراکز تحت پوشش این دانشگاه، امیدواریم بتوانیم خدماتی مناسب و درشأن هم استانی های گرامی ارائه نماییم.
وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و سال جدید، آمادگی کامل همکاران گرامی به ویژه بیمارستان های تحت پوشش در زمینه ارائه خدمات به مبتلایان کرونا و همچنین مصدومین احتمالی حوادث ترافیکی مورد انتظار خواهد بود.
سپس دکتر فریور دبیر ستاد دانشگاهی کرونا گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ارائه نمود.
در ادامه راهکارهای لازم به منظور انجام هر چه بهتر و با کیفیت تر ارائه خدمات درمانی به بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونا بحث و تبادل نظر انجام و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
لازم به ذکر است این کمیته تخصصی مدتی است به دستور ریاست دانشگاه تشکیل و تصمیمات لازم و مناسبی اخذ و به مجموعه های مختلف درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان جهت اجرا ابلاغ می گردد.