پیام دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز روانشناس و مشاور
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکترنوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز روانشناس و مشاور را به جامعه روانشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
امروزه تاثیر خدمات روانشناسان بر هیچ کس پوشیده نیست. آنها که همواره در جهت تامین و حفاظت از سلامت روح و روان افراد می کوشند، چرا که زیربنایی ترین عامل پیشرفت و تکامل جامعه و بالندگی هر کشور، برخورداری از انسانهایی است که دارای سلامت روانی و اجتماعی هستند
نهم اردیبهشت ماه "روز روانشناس و مشاور" به نام یاورانی مزین شده که بی شک تمام دغدغه شان التیام بخشیدن به روح و روان انسانهایی است که در هیاهوی روزگار روحشان زخم برداشته و کلام روح بخش و تدبیر کارساز ایشان دریچه ای برای "امید به فردایی بهتر " می شود
اینجانب نهم اردیبهشت روز روانشناس و مشاور را به تمام روانشناسان و مشاوران فعال و دلسوز دانشگاه در حوزه بهداشت، درمان و آموزش که در تمام لحظات بحران کرونا در کنار سایر مدافعین سلامت جهت آرامش بخشیدن به روان و قلب های آسیب دیده تلاش و کوشش نموده اند، تبریک و تهنیت عرض نموده، از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم و برای این تیمارگران روح و روان آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.
دکتر نوید دانائی
رئیس دانشگاه