پیام تقدیر و تشکر مدیر کل راه آهن شمال شرق از مدافعان سلامت استان سمنان

 پیام تقدیر و تشکر مدیر کل راه آهن شمال شرق از مدافعان سلامت استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ فرشاد زادخور مدیرکل راه آهن شمال شرق با ارسال پیامی به دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ضمن تبریک هفته سلامت، از زحمات و تلاش های مدافعان سلامت این دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

 

برادر ارجمند جناب آقای دکتر دانائی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

باسلام و احترام؛

درود بی کران خداوندی بر زنان مجاهد و مردان نستوهی که در کسوت مدافعان سلامت با ایثار و نثار جان شیرین خویش حماسه ای آفریدند که زبان و قلم از توصیف آن قاص است.

هفته سلامت تنها فرصتی مغتنم برای یادآوری زحمات اشراف است که به فرموده رسول مهربانی، پیامبر مکرم اسلام (ص):

أشرافُ اُمَّتي حَمَلَةُ القُرآنِ و أصحابُ اللَّيلِ

این زنان و مردان شریف با شب زنده داری، روشنای سلامت و بهروزی را برای ما به ارمغان می آورند و الحق چه کسی را یارای تقدیر ایشان می باشد.

اینجانب با تقدیم مراتب اعتذار، از عدم امکان تشکر حضوری، حسب تکمین به فرمان سرداران سپاه سلامت، دعاگوی جنابعالی و همکاران گرامی شما بوده؛ سعادت، سلامت و سربلندی خادمان صبور و مومن این میدان خدمت بی منت را از درگاه حضرت حق و جل علی مسئلت می نمایم.

 

فرشاد زادخور

مدیرکل راه آهن شمال شرق

  • کد خبر : 25832
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *