پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفهای، مصادف با 28 آوریل 2021 و هشتم اردیبهشت 1400 را به تلاش گران، دست اندرکاران، بازرسان و کارشناسان بهداشت حرفهای، اعضای هیئت علمی، کارگران و کارفرمایان محترم تبریک عرض می کنم.
تقارن این رویداد با همه گیری جهانی ویروس کووید-19، موجب شد سازمان بین المللی کار (ILO) با شعار "پیش بینی، آمادگی و پاسخگویی به بحران" تاکید نموده است " اکنون روی افزایش تاب آوری نظام های ایمنی و بهداشت حرفه ای سرمایه گذاری کنیم" و در همین راستا همکاران حوزه بهداشت حرفه ای، با تلاش بی وقفه، به عنوان سربازان خط مقدم جبهه سلامت، در کنترل و پیشگیری از ابتلای ویروس کووید-19 حضوری پررنگ داشته اند و در نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی نقش به سزایی را در انجام رسالت خود که همانا حفظ سلامت نیروی کار است، ایفا نمودند.
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، به همکاران پرتلاش این حوزه، زحمات بی دریغ فعالان عرصه سلامت شغلی و بهداشت حرفه ای را ارج نهاده و از درگاه خداوند منان، سلامتی و موفقیت این عزیزان را مسالت دارم.
دکتر نوید دانائی
رئیس دانشگاه