پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

 پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فرا رسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، مصادف با 28 آوریل 2021 و هشتم اردیبهشت 1400 را به تلاش گران، دست اندرکاران، بازرسان و کارشناسان بهداشت حرفه‌ای، اعضای هیئت علمی، کارگران و کارفرمایان محترم تبریک عرض می کنم.

تقارن این رویداد با همه گیری جهانی ویروس کووید-19، موجب شد سازمان بین المللی کار (ILO) با شعار "پیش بینی، آمادگی و پاسخگویی به بحران" تاکید نموده است " اکنون روی افزایش تاب آوری نظام های ایمنی و بهداشت حرفه ای سرمایه گذاری کنیم" و در همین راستا همکاران حوزه بهداشت حرفه ای، با تلاش بی وقفه، به عنوان سربازان خط مقدم جبهه سلامت، در کنترل و پیشگیری از ابتلای ویروس کووید-19 حضوری پررنگ داشته اند و در نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی نقش به سزایی را در انجام رسالت خود که همانا حفظ سلامت نیروی کار است، ایفا نمودند. 

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، به همکاران پرتلاش این حوزه، زحمات بی دریغ فعالان عرصه سلامت شغلی و بهداشت حرفه ای را ارج نهاده و از درگاه خداوند منان، سلامتی و موفقیت این عزیزان را مسالت دارم.

دکتر نوید دانائی

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 31595
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *