پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر را به جامعه خدوم کارگری کشور به ویژه کارگران و همکاران زحمتکش بهکار شاغل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت.
: متن پیام رئیس دانشگاه بدین شرح است
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر، فرصت مناسبی برای یادآوری بزرگی مردان و زنان بلند همتی است که دستاورد تلاش خستگیناپذیر شان، سازندگی و آبادانی، رفاه و سلامتی جامعه است. آنان که فخر ما حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان شان بوسه زده و ضمن تکریم و بزرگداشت آنان، فرمود: این دستی است که آتش به آن نمیرسد
در مجموعه خدمتگزاران گستره سلامت به ویژه مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگران و بهکاران عزیزی با فعالیت در واحدها و بخش های مختلف، در ارائه خدمات با کیفیت به بیماران و کمک به ارتقای سلامت جامعه، تاثیر مهمی داشته و بی ادعا و صبور، در این مجموعه بزرگ نقش آفرینی می کنند.
این نقش آفرینی ها در دوران مدیریت و مقابله با بیماری کرونا به خوبی مشهود و نقش بی بدیل این عزیزان در این مبارزه بسیار سخت، انکارناپذیر بوده و در کنار سایر مدافعان سلامت بسیار با ارزش و مهم است
اینجانب با تبریک هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر و ارج نهادن به مقام کارگران عزیز و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهید خدمت دانشگاه، شهید اکبر ناظری پور بهکار بیمارستان کوثر سمنان؛ امیدوارم کارگران و بهکاران محترم همکار، همواره در کنار خانواده های ارجمندشان، سلامت و تندرست بوده و با جدیت و همدلی سازنده، کماکان نظام سلامت را یاری نمایند.
دکتر نوید دانائی
رئیس دانشگاه