پلمب تعدادی از واحدهای گروه دو، سه و چهار محدودیت های کرونایی در شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ شنبه چهارم اردیبهشت ماه سال 1400، کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق معاون دادستان ، نماینده اداره صمت ، اتاق اصناف و اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی از اماکن عمومی و فروشگاه ها ی سطح شهرستان گرمسار بازدید مشترک انجام دادند.
در این بازدیدها نسبت به پلمب واحدهای متخلف گروه دو ، سه و چهار که در شرایط قرمز کرونایی شهرستان اقدام به فعالیت و بازگشایی واحد صنفی خود کرده بودنند اعمال قانون نمودند.
لینک کوتاه خبر :