هفتمين جلسه هماهنگي برنامه هر خانه يك پايگاه سلامت شهرستان سرخه برگزار شد

 هفتمين جلسه هماهنگي برنامه هر خانه يك پايگاه سلامت شهرستان سرخه برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز يكشنبه 12 مرداد 99، هفتمين جلسه هماهنگي برنامه هر خانه يك پايگاه سلامت با حضور اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، عرب كارشناس گسترش شبكه، پورسرتيپ كارشناس آموزش و تعدادي از مراقبين سلامت در دفتر مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه برگزار شد.

در اين جلسه اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن قدردانی از زحمات کارکنان ستادي و محيطي در جذب سفيران سلامت و آموزش به آن ها، در راستای اجراي برنامه هر خانه يك پايگاه سلامت در محدوده زماني تعيين شده تاكيد نمود.
در ادامه عرب  مسئول واحد گسترش در خصوص درصد پيشرفت اجراي برنامه و آمارهاي برنامه در سطوح محيطي، مطالبي را  بيان و در پايان پورسرتيپ كارشناس آموزش شبكه بهداشت و درمان سرخه پیرامون اجراي بهينه و هدفمند آموزش ها در فضاي مجازي توضيحاتي را ارائه نمود.
 
 
 
 
 
 
  • کد خبر : 26898
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *