هشتمین جلسه كميته دانشگاهي ساماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ عصر روز دوشنبه 26 اسفند98 هشتمین جلسه كميته دانشگاهي ساماندهي پيشگيري و مقابله با بيماري كرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران و سایر اعضاء این کمیته در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به موج سوم بیماری کرونا در کشور و استان، گفت: از تمام ظرفیت های موجود در جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص رعایت بهداشت فردی و ماندن در خانه، عدم حضور در معابر عمومی شهری و لغو مسافرت های غیرضروری مورد استفاده قرار گیرد.
وی افزود: تمام مراکز درمانی استان جهت پذیرش و درمان بیماران، آمادگی کامل را داشته و تمام واحدها طبق مسئولیت خود هماهنگی های لازم را در جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب انجام داده تا ان شاالله به شکست این بیماری ناخوانده نزدیک شویم.
در ادامه هر یک از حاضرین در این جلسه نظرات، پیشنهادات و برنامه های خود را ارائه نمودند.