نوزاد مادر مبتلا به کروناویروس در بیمارستان امیرالمومنین (ع) متولد شد

 نوزاد مادر مبتلا به کروناویروس در بیمارستان امیرالمومنین (ع)  متولد شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نوزاد مادر مبتلا به کرونا در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) سمنان به دنیا آمد. 

دکتر حسینی رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) ضمن اعلام این خبر بیان داشت: خانم ۲۳ ساله‌اي که هفته ۳۷ از بارداري دوم خود را مي گذراند، با علايم گوارشي برای انجام تست كرونا معرفي و پس از انجام آزمايش تست از نظر كوويد ۱۹ مثبت اعلام شد.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) ادامه داد: روز جمعه نهم آبان ماه سال جاری اين خانم با درد زايمان به بيمارستان مراجعه كرده و به دليل انقباضات رحمي پس از انجام مشاوره توسط دكتر ساحره اعرابيان متخصص زنان تحت عمل سزارين قرار گرفت.

وی افزود: نوزاد متولد شده دختری با وزن ۲۵۰۰ گرم به دنيا آمد و هم اكنون حال عمومي مادر و نوزاد هر دو مطلوب است.

 

 

  • کد خبر : 28102
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *