نشست صمیمی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با کارشناسان سازمان اورژانس کشور
ارائه به موقع خدمات فوق تخصصی به بیماران اورژانسی با ارتقای سامانه های مدیریت بیماران سکته حاد قلبی و سکته حاد مغزی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه 16 دی 99 دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در نشستی صمیمی با دکتر شریفان مدیر کنترل فنی و صدیقی کارشناس آموزش سازمان اورژانس کشور در دفتر کار خود پیرامون برخی مسائل حوزه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه بحث و تبادل نظر کرد.
در این نشست که کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز حضور داشتند، دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: ارتباط مستمر با کارشناسان حوزه های مختلف سازمان اورژانس کشور فرصتی مغتنم برای تعامل و هماهنگی هر چه مطلوب تر مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور و بهره گیری از نظرات کارشناسی در پیشبرد اهداف عالی نظام سلامت کشور و ارتقای برنامه های مراکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه ها می باشد.
دکتر شریفان مدیرکنترل فنی سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: مدیریت بیماران سکته حاد قلبی و سکته حاد مغزی از برنامه های مهم و پایدار سازمان اورژانس کشور بوده و بی شک، ارتقای سامانه های مرتبط در مراکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه های علوم پزشکی کشورتأثیر ارزنده ای در نجات جان بیماران اورژانسی و ارتقای سلامت جامعه خواهد داشت.
شایان ذکر است؛ در حاشیه این نشست، دکتر شریفان مدیر کنترل فنی سازمان اورژانس کشور به اتفاق کارشناس آموزش این سازمان از پایگاه اورژانس هوایی، همچنین مراکز دیسپچ و پایش مراقبت های درمانی (MCMC) دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، همچنین پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای زائر، ایوانکی و مرکز پیام شهرستان گرمسار و پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی امام رضا(ع) شهرستان سمنان نیز بازدید و از نزدیک با مسائل و خواسته های تکنسین های فوریت های پزشکی آشنا شد.