مسابقه مجازی نقاشي با موضوع بيماري كرونا جهت دانش آموزان شهرستان گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مسابقه نقاشي با موضوع "اجازه ندهيم بيماري كرونا وارد خانواده ما شود " به صورت مجازی ویژه دانش آموزان مدارس شهرستان گرمسار برگزار شد.
كارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار گفت: با توجه به شيوع بيماري كرونا در جامعه و عدم امكان آموزش حضوري در مدارس مقرر گردید تا علاوه بر برگزاري برنامه هاي آموزش بصورت مجازي ، مسابقه نقاشي با موضوع " اجازه ندهيم بيماري كرونا وارد خانواده ما شود " را جهت دانش آموزان تمامی مقاطع با همكاري اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمسار برگزار نمائيم كه اين مسابقه با استقبال خوبي از جانب دانش آموزان مواجه شد. بيش از 200 اثر از طريق فضاي مجازي بدست ما رسيد كه به تعدادي از بهترين ها جوايزي اهدا گردید.