مراسم گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از مدافعان سلامت، همزمان با ولادت حضرت زینب (س) در شهرستان دامغان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مراسم گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از مدافعان سلامت، یکشنبه سی ام آذرماه 99 همزمان با ولادت حضرت زینب (س) در شهرستان دامغان برگزار شد.
جهانیان رئیس سازمان نظام پرستاری دامغان در این رابطه گفت: امسال این مراسم با توجه به شرایط موجود و همه گیری بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و بصورت پراکنده برگزار می شود و از آنجاییکه امسال از برگزاری تجمعات معذوریم و جشنی نخواهیم داشت، تقدیر از پرستاران در لابی ورودی بیمارستان و در حین ورود پرستاران به بیمارستان و هنگاهم خروج پرستاران در دو شیفت صبح و شب و همچنین با مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی انجام می گیرد.
در این مراسم دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، دکتر محمدی رئیس بیمارستان ولایت، رئیس و اعضای نظام پرستاری و مسئولین شهرستانی حضور داشتند و با اهدای گل، لوح تقدیر، یادبود و کارت هدیه از پرستاران نظام پرستاری دامغان تجلیل و از زحمات و ایثار و فداکاری این عزیزان قدردانی شد.