مراسم بزرگداشت روز پرستار شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت فرا رسيدن ولادت با سعادت بانوي نور و ايثار حضرت زينب كبري (س) و روز پرستار در اقدامي خود جوش امام جمعه شهرستان سرخه، فرماندار، فرمانده سپاه نيروي انتظامي، رياست سازمان تبليغات اسلامي، اعضاي حوزه علميه خواهران و نهادهاي مردمي برای تقدير و تشكر از اين عزيزان در شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه حضور يافتند.
اسكندري مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن تبريك ولادت حضرت زينب كبري (س) و روز پرستار به حاضرين، گفت: پرستاري شغلي است سراسر عشق و علاقه و كسي كه عاشق خدمت كردن به مردم نباشد به هيچ عنوان نمي تواند دراين حرفه مقدس دوام بياورد.
در ادامه دكتر فاطمي بصير امام جمعه شهرستان سرخه پس از تبريك ولادت حضرت زينب (س)، ايشان را اسوه صبر، پايداري و استقامت دانسته و به نقش پر ارزش پرستاران و وظايف خطير و طاقت فرساي آنان در جامعه اشاره كرد.
در پايان مراسم سرود الگوي ايثار به مناسبت روز پرستار در شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه اجرا شد و توسط مدير شبكه بهداشت و درمان و فرماندار شهرستان سرخه از پرستاران با اهداي لوح و هدايايي تجليل و تقدير به عمل آمد.
لینک کوتاه خبر :