كنفرانس اخلاق حرفه اي بصورت وبينار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر مولايي مدير مركز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: كنفرانس " اخلاق حرفه اي" درتاريخ 09/04/ 1399 ساعت 00 / 09 الي 00/ 12 در سالن جلسات پرديس بين الملل بصورت وبينار با شركت 150 نفر از كل كشور برگزار گرديد. سخنرانان اين كنفرانس، دكتر نيره رئيس دانا و فريده ايزدي ثابت بوده اند.
وی افزود: گروه هدف اين كنفرانس کارشناسان پرستاري، اتاق عمل، بيهوشي، هوشبري، پرستاري، مامايي و... بوده و اين دوره 3 امتياز بازآموزي دارد.
لینک کوتاه خبر :