كنفرانس اخلاق حرفه اي بصورت وبينار برگزار شد

 كنفرانس اخلاق حرفه اي بصورت وبينار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر مولايي مدير مركز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: كنفرانس " اخلاق حرفه اي" درتاريخ 09/04/ 1399 ساعت 00 / 09 الي 00/ 12  در سالن جلسات پرديس بين الملل بصورت وبينار با شركت 150 نفر از كل كشور برگزار گرديد. سخنرانان اين كنفرانس، دكتر نيره رئيس دانا و فريده ايزدي ثابت بوده اند.

وی افزود: گروه هدف اين كنفرانس کارشناسان پرستاري، اتاق عمل، بيهوشي، هوشبري، پرستاري، مامايي و... بوده و اين دوره 3 امتياز بازآموزي دارد.

  • کد خبر : 28437
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *