كنفرانس آسفيكسي و صدمات زايماني بصورت وبينار برگزار گرديد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر مولايي مدير مركز آموزش مداوم دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: كنفرانس " آسفيكسي و صدمات زايماني"در تاريخ 08/25/ 1399 ساعت 09:00 الي 12:00 در سالن جلسات پرديس بين الملل بصورت وبينار با شركت 150نفر از كل كشور برگزار گرديد. سخنرانان اين كنفرانس، دكتر سيد محمد حسيني و دكتر الهام صفاريه بوده اند.
وی افزود: گروه هدف اين كنفرانس کارشناسان پرستاري، اتاق عمل، بيهوشي، هوشبري، مامايي و ... بوده و اين دوره 3 امتياز بازآموزي دارد.
لینک کوتاه خبر :