كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه بیست و هفتم خرداد ماه سال جاری، دومين جلسه كميته صيانت از حقوق شهروندي و ارتقاء سلامت اداري دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان با حضور دکتر حاجی حسنی جانشين این کمیته و سایر اعضاء در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مركزي دانشگاه برگزار شد.
در ابتداي اين جلسه حجه الاسلام و المسلمين حاج آقا باراني ضمن عرض تسليت به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مطالب ارزشمندي در خصوص شناخت معرفت بيان داشت و افزود: شاخصه هاي معرفت خودشناسي، خداشناسي، وظيفه شناسي و آسيب شناسي بوده و به ارتقاء آنها در انجام امور تأكيد فراوان شده است.
سپس دستور كار جلسه مورد بحث و بررسي قرار گرفت و اعضاء پيشنهادات و نظرات خود را در راستاي دستور جلسه مطرح كردند.