كلاس آموزشي تشريح دانشكده پزشكي، به صورت وبينار برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز گذشته 25 فروردین 99 اولین كلاس آموزشي تشريح دانشكده پزشكي، به صورت وبينار برگزار شد.
ايزدي مدير مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: اولين كلاس آموزشي آنلاين تشريح با حضور استاد مربوطه دكتر عباسعلي طاهريان و تعداد 40 نفر دانشجوي رشته پزشكي از ساعت 10 الي 12 با استفاده از نرم افزار سامانه نويد برگزار شد.
وی افزود: مقرر گرديد دانشكده پزشكي با ارسال برنامه اساتيد و زمان بندي آنان، كلاسها را تا اتمام شرايط بحراني كرونا برگزار نمايند.
لینک کوتاه خبر :