كلاس آموزشي تشريح دانشكده پزشكي، به صورت وبينار برگزار شد

 كلاس آموزشي تشريح دانشكده پزشكي، به صورت وبينار برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز گذشته 25 فروردین 99 اولین كلاس آموزشي تشريح دانشكده پزشكي، به صورت وبينار برگزار شد.

ايزدي مدير مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: اولين كلاس آموزشي آنلاين تشريح با حضور استاد مربوطه دكتر عباسعلي طاهريان  و تعداد 40 نفر دانشجوي رشته پزشكي از ساعت 10 الي 12 با استفاده از نرم افزار سامانه نويد برگزار شد.

وی افزود: مقرر گرديد دانشكده پزشكي با ارسال برنامه اساتيد و زمان بندي آنان، كلاسها را تا اتمام شرايط بحراني كرونا برگزار نمايند. 
  • کد خبر : 25702
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *