كارگروه فرهنگي، اجتماعي، سلامت، بانوان و خانواده شهرستان گرمسار برگزار شد

 كارگروه فرهنگي، اجتماعي، سلامت، بانوان و خانواده شهرستان گرمسار برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه نوزدهمین روز از خرداد ماه سال جاری، كارگروه فرهنگي، اجتماعي، سلامت، بانوان و خانواده شهرستان گرمسار در خصوص گسترش و اجرای برنامه هر خانه يك پايگاه سلامت با حضور همتي معاون فرمانداري، دكتر عرب اراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان ، روساي دستگاه هاي اجرايي و نمايندگانی از انجمن هاي مردم نهاد  در سالن اجتماعات فرمانداري شهرستان گرمسار برگزار شد.

در اين جلسه دكتر عرب آراداني بيان نمود كه سلامت حق و مسئوليت همگاني است و ارتقاء سلامت با مشاركت عموم مردم و ساير دستگاههاي اجرايي محقق مي شود.  برنامه هر خانه يك پايگاه سلامت به منظور مشاركت مردم در تأمين، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه اجرا مي شود. در اين برنامه در هر خانواده يك نفر به عنوان سفير سلامت آموزش ديده و براي مراقبت از سلامت خود، خانواده و جامعه توانمند مي شود.

در ادامه این جلسه مرتضي مسئول آموزش شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در مورد روند اجرايي برنامه و انتظارات از دستگاه هاي اجرايي  در خصوص اجراي هر چه بهتر برنامه مطالبي را ارائه نمود.

  • کد خبر : 26324
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *