فرهنگ قدردانی...
قدردانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران از مدیرعامل و مدافعان سلامت بیمارستان کوثر سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با ارسال نامهای به دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ویژه دکتر معماریان مدیرعامل مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان و تمامی پرسنل خدوم این مرکز در ارائه خدمات درمانی به بیماران عزیز به ویژه مبتلایان به کووید۱۹ قدردانی کرد.
تصویر نامه قدردانی
حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران

لینک کوتاه خبر :