قدردانی مسئولین سپاه شهرستان سمنان از عملکرد مطلوب مراکز منتخب کووید19 در شهرستان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ فرمانده سپاه شهرستان سمنان به اتفاق هیات همراه ضمن حضور در مراکز منتخب کووید19، از عملکرد مطلوب کارکنان این مراکز قدردانی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه، سرهنگ امامی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سمنان، سرگرد قادری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی این شهرستان، ضمن قدردانی از زحمت کشان شاغل در مراکز نمونه برداری کووید19 شهرستان سمنان؛ به همکاران روز پرستار را تبریک گفته و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت در امور مربوطه را نمودند.
لازم ذکر است: دکتر فتاحی رئیس مرکز بهداشت سمنان این تیم را همراهی نمود.
لینک کوتاه خبر :