قدردانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از دست اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان طی نامه ای خطاب به دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از تمامی دست اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد.
در این نامه آمده است:
برادر ارجمند جناب آقای دکتر دانائی
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
سلام علیکم؛
با احترام و دعای خیر، در حال حاضر که کشور و مردم عزیزمان گرفتار بلای کرونا شده اند، برخورد لازم میدانم به مصداق حدیث شریف: "من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکرالله عزوجل" (هر کسی در مقابل خوبی مردم تشکر نکند، از خدای عزوجل تشکر نکرده است.)
از تدابیر ارزشمند و تلاش های بی وقفه و مجاهدت خستگی ناپذیر، دلسوزانه، فداکارانه و ایثارگرانه جنابعالی و همچنین اعضای محترم جامعه پزشکی و پرستاری، دستگاه های مرتبط با نظام سلامت و کلیه دست اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا قدرشناسی و تشکر نموده و دور شدن این بلای بزرگ از بلاد مسلمین را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.
سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان