قدردانی مدير گروه آموزشي جراحي بيمارستان كوثر از تعامل وهمکاری رئیس، پزشکان و کارکنان بیمارستان امیرالمومنین(ع)

قدردانی مدير گروه آموزشي جراحي بيمارستان كوثر از تعامل وهمکاری رئیس، پزشکان و کارکنان بیمارستان امیرالمومنین(ع)

 قدردانی مدير گروه آموزشي جراحي بيمارستان كوثر از تعامل رئیس، پزشکان و کارکنان بیمارستان امیرالمومنین(ع)

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر امیر مولایی مدير گروه آموزشي جراحي بيمارستان كوثر از تعامل و همکاری رئیس، پزشکان و کارکنان بیمارستان امیرالمومنین(ع) در دوران مبارزه با بیماری کرونا ویروس قدردانی نمود.

دکتر مولایی مدير گروه آموزشي جراحي بيمارستان كوثر بیان داشت: در دوران شیوع بیماری کرونا بنا به ضرورت و شرایط آن زمان، بیمارستان کوثر در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته و بخش جراحی به بیمارستان امیرالمومنین(ع) منتقل شده بود.

وی ادامه داد: زحمات و تلاش های این عزیزان در بیمارستان امیرالمومنین (ع) به مدافعان سلامت کمک نمود، تا بتوانند در آن دوران سخت به بیماران مبتلا به کرونا ویروس خدمات مطلوب تری ارائه نمایند.

مدير گروه آموزشي جراحي بيمارستان كوثر گفت: بر خود لازم می دانم از تمامی زحمات و همچنین از تعامل و همراهی های پزشکان و کارکنان ارجمند بیمارستان امیرالمومنین(ع) به ویژه جناب آقای دکتر حسینی رئیس محترم مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) تقدیر و تشکر نمایم. امیدوارم در تمامی مراحل زندگی در سایه امن حضرت حق، سلامت، موفق و پیروز باشید.

 

  • کد خبر : 26298
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *