قدردانی مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمسار از مسئولين و مدافعان حوزه سلامت

 قدردانی مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمسار از مسئولين و مدافعان حوزه سلامت

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه پانزدهم ارديبهشت ماه سال 99 نجفي مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمسار به اتفاق هيت همراه با حضور در دفتر كار دكتر عرب آراداني مدير شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان از زحمات شبانه روزي و خستگي ناپذير وي، کارکنان و مجموعه كادر بهداشتي و درماني مراكز و بيمارستان در مبارزه با بيماري ويروس كرونا و ارائه خدمات مطلوب به عموم مردم و جانفشاني مدافعان سلامت  تقدير و تشكر نمود.

در اين ديدار دكتر عرب آراداني ضمن خوش آمدگويي و تبريك بزرگداشت هفته معلم و مقام شامخ اين بزرگواران، موارد مهمي از چگونگي ارائه خدمات به شهروندان همراه با آموزش، پيشگيري، درمان، نظارت و اقدامات انجام گرديده را به اطلاع حضار  رساند.

در اين ديدار دكتر نيتي متخصص بيماري هاي بيمارستان معتمدي هم حضور داشتند و مطالبي را در راستای پيشگيري و عملكرد ويروس كرونا در بدن انسان بيان كرد. 

در پايان نجفي با اهدای لوح تقدير، قرآن و مفاتيح از دكتر عرب اراداني و دكتر نيتي تقدير و سپاسگزاري نمود.

 

  • کد خبر : 25952
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *