قدردانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، با اهدای لوح تقدیری از زحمات و تلاش های ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و حوزه سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا قدردانی نمود.
متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:
برادر بسیجی جناب آقای دکتر دانائی
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
چه ارزشمند و گرانقدر است سعی و تلاش در جهت انجام امور، آنگونه که موجب رضایت خداوند باشد. بی شک بالندگی، موفقیت و پیشرفت امور در گرو همکاری، تلاش و تعامل انسان های صدیقی است که همواره در مسیر رشد و تعامل مستمر گام برداشته و خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را افتخاری برای خویش می دانند.
بدین وسیله ضمن گرامیداشت و تبریک روز پزشک، از زحمات و تلاش های جنابعالی و مجموعه کادر درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا کمال تقدیر و تشکر بعمل می آید.
از درگاه خداوند منان، سربلندی دنیوی و اخروی و توفیق روزافزونتان در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم. ان شاالله
سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان