ساخت واحدهای مسکونی جهت سیل زدگان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

 ساخت واحدهای مسکونی جهت سیل زدگان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ طی نامه ای محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از دکتر دانائی رئیس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به سیل زدگان قدردانی کرد.

در این نامه آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر نوید دانائی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

سلام علیکم؛

توفیق خدمت رسانی به محرومان، آسیب دیدگان و نیازمندان نعمتی است گرانبها و ارزشمند که پروردگار متعال به بندگان مخلص و از خود گذشته خویش اعطا می نماید از این که در پرتو الطاف الهی، حضرتعالی و پرسنل بزرگوار آن مجموعه در سال گذشته بابت کمک ساخت 9 واحد مسکونی جهت سیل زدگان با انعقاد تفاهم نامه و واریز مبلغ 400 میلیون ریال تلاش نموده و این نیت خیر را ارج نهاده و از خداوند منان برای جنابعالی و سایر همکاران، توفیقات روزافزون و عمری با برکت و سرشار از موفقیت را مسئلت نمایم. شایسته است که در این فرصت، همچنین مراتب تقدیر و تشکر خود را بایت اقدامات ارزشمند و خستگی ناپذیر مدافعان سلامت در طول چند ماهه اخیر برای پیشگیری، درمان و کنترل کرونا ویروس در سطح استان اعلام نماییم.

محسن مسعودیان راد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان

  • کد خبر : 26299
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *