دیدار پزشکان متخصص بیمارستان کوثر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
.
به گزارش روابط عموم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست صمیمی دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با پزشکان متخصص مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر روز شنبه بیستم اردیبهشت ماه 99 در سالن امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جمع پزشکان متخصص بیمارستان کوثر سمنان بیان داشت: در چند ماه گذشته کادر درمانی با تمام توان و با ظرفیت بالا در حفظ سلامت هم استانی های عزیز تلاش نمودند، که بنده دست تک تک شما مدافعان سلامت را به گرمی می فشارم و برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.
دکتر دانائی تاکید نمود: مهم ترین و تاثیرگذارترین نقش در ارائه خدمت به مردم عزیز در حوزه سلامت، خدمت رسانی به مردم در بیمارستان ها است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کمی و کاستی ها را بیان کنیم تا بتوانیم با همکاری یکدیگر در جهت رفع مسائل تلاش نمائیم.
وی افزود: تمام تلاش ما این است که با امکانات موجود بهترین خدمات را ارائه دهیم.
در این نشست پزشکان متخصص بیمارستان کوثر با بیان مسائل و نظرات خود با رئیس دانشگاه به گفت و گو پرداختند.
گفتنی است: در این نشست دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه، دکتر کسائیان معاون آموزشی، دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و دکتر معماریان مدیرعامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر نیز حضور داشتند.