دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با امام جمعه شهرستان
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ پنج شنبه یکم خرداد ماه سالجاری، دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با همراهی مهندس محمدی معاون بهداشتی این شبکه با حجّت الاسلام و المسلمین حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمانه دکتر پورمحمدی ضمن قدردانی از امام جمعه معزز شهرستان که با حساسیت ویژه ای مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان منطقه را رصد می نماید، به صورت مختصر به برنامه های آتی خود در حوزه سلامت از جمله طرح ملی "هر خانه یک پایگاه سلامت"، طرح مقابله با مخزن و ناقل سالک اشاره کرده و بر تعامل و همکاری بیشتر مسئولین شهرستان جهت هموار شدن مسیر ها برا ی دستیابی به اهداف والای نظام سلامت تأکید نمود.
در ادامه حجّت الاسلام و المسلمین حسینیان ضمن قدردانی از دکتر پورمحمدی و مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا ضمن ارائه رهنمود های لازم برای وی در جهت ارائه خدمات به مردم و توسعه سلامت شهرستان آروزی موفقیت نمود.