دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با فرماندار شهرستان مهدیشهر
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری، دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در فرمانداری شهرستان مهدیشهر، با میقانی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتوگو کرد.
در ابتدای این دیدار دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تشکر از برپایی این جلسه، گفت: پس از بروز و شیوع بیماری کرونا، فرمانداری شهرستان مهدیشهر نیز همانند سایر شهرستان های استان، همکاری های بسیار مناسبی با دست اندرکاران حوزه سلامت داشته و در اجرای هر چه بهتر دستورالعمل های ابلاغی از طرف ستاد ملی کرونا بسیار تأثیرگذار بوده است.
دکتر دانائی افزود: ما به شدت نگران ساده انگاری مردم از بیماری کرونا هستیم که متأسفانه آمارهای چند روز اخیر حاکی از تأیید این نگرانی می باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: کرونا ویروس باعث ایجاد تحول در نظام سلامت، آموزش و پژوهش شده است، لذا باید این تهدید را به منزله یک فرصت دانست و از آن نهایت استفاده را کرد.
وی گزارشی از فعالیت های انجام شده در بحران ویروس کرونا در شهرستان مهدیشهر و عملکرد خوب و مطلوب کادر درمانی شهرستان و سایر ادارات بیان و پیرامون همدلی و هم سویی تمام اقشار جامعه برای از بین بردن ویروس منحوس کرونا تاکید اکید نمود.
میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر نیز در این نشست، بیان داشت: برقراری و استحکام بیشتر پیوند بین دانشگاه و جامعه میتواند توسعه همه جانبه استان را رقم بزند، که این امر در گرو ایجاد بستر مناسب ارتباط و تعامل دستگاههای اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.
همچنین وی از اقدامات مناسب و ارتقاء مطلوب ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح این شهرستان به ویژه در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس از مسئولین سلامت استان قدردانی نمود.
در ادامه این جلسه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سایر حاضرین در جلسه پیرامون درصد پیشرفت پروژه های در دست احداث، خدمات انجام شده در پایگاه ها و مراکز سلامت تحت پوشش درخصوص بیماری کرونا ویروس و مسائل بهداشتی درمانی این شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این جلسه دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر فریور دبیر ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا دانشگاه، دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر، اخلاقی معاون سیای امنیتی شهرستان مهدیشهر، ادب بخشدار مرکزی و اعلایی بخشدار شهمیرزاد حضور داشتند.