دیدار اعضای نظام پرستاری دامغان با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مدیر و اعضای نظام پرستاری شهرستان دامغان با حضور در دفتر دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با وی دیدار و گفتگو کردند. و در خصوص نحوه برگزاری جشن پرستاری و قدرردانی از زحمات شبانه روزی پرستاران با توجه به شرایط موجود و ممنوعیت تجمعات تصمیمات لازم اتخاذ گردید. در این جلسه دکتر پورمحمدی با تبریک روز پرستار گفت: پرستاری تلفیقی از عشق و علم و وظیفه است و یک پرستار انسان مهربان و بزرگواری است که با علم خود به بیماران کمک میکند تا دردها را ساده تر تحمل کنند. اهتمام به بهبود وضعیت دشوار بیماران در شرایط همه گیری کرونا و حمایت عاطفی از دردمندان جلوهای ناب از خدا گونگی در رفتار بشر و نقطه اوج کمالات انسانی است. و پرستاری حرفه انسانهای وارستهای است که در مقام عمل و عاشقانه، نوعدوستی را معنا میکنند و مصداق ازخود گذشتگی و مقدم داشتن دیگران بر خود هستند. بیشک پرستاران نقش بسیار مهمی در بهبود آلام بیماران و تکمیل فرآیند درمان دارند و همه اینها بیانگر نقش مهم این گروه در جامعه پزشکی است. اینجانب وظیفه خود میدانم سی ام آذر ماه، زاد روز خجسته حضرت زینب(س) و روز پرستار را به همه فعالان این حرفه تبریک بگویم.