ديدار مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با امام جمعه شهر ايوانكي
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ پنج شنبه پنجم تيرماه 99 دكتر عرب اراداني مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به اتفاق مهندس كاظمي معاون بهداشتي اين شبكه با حجت الاسلام كشمير امام جمعه شهر ايوانكي ديدار كردند.
در اين ديدار دكتر عرب اراداني ضمن تقدير و تشكر از امام جمعه ايوانكي، موضوع هر خانه يك پايگاه سلامت را مجددا مطرح و خواستار بيان اين مورد مهم در جلسات و نمازهاي جمعه را از وي داشت.
ضمنا در اين ديدار پيام و لوح تقدير دكتر دانائي رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان به امام جمعه ايوانكي ابلاغ و تقديم گرديد.
لینک کوتاه خبر :