ديدار فرمانده سپاه پاسداران شهرستان گرمسار با مدير شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه دوازدهم آبان ماه 99 سرهنگ گليني فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شهرستان گرمسار به اتفاق مسئولان درمانگاه مهر شفاء سپاه با دكتر عرب آراداني مدیر شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در دفتر مدیریت این شبکه ديدار و گفتوگو نمود.
سرهنگ گليني فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شهرستان گرمسار ضمن خدا قوت به دکتر عرب آرادانی و کارکنان حوزه سلامت، آمادگي نيروهاي سپاهي و بسيجي برای كنترل بيماري ويروس منحوس كرونا و كمك به مدافعان سلامت را اعلام نمود.
دكتر عرب آراداني مدیر شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار هم ضمن خير مقدم و تشكر از حضور سرهنگ گليني، مواردي مهمي را جهت همكاري و مساعدت سپاه با اين شبكه را يادآوري نمود.
لازم به ذکر است: در اين ديدار مهندس كاظمي معاون بهداشتي و حسيني كارشناس نظارت بر درمان اين شبكه حضور داشتند.
لینک کوتاه خبر :