ديدار فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دامغان با مسئولين بيمارستان ولايت
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سرهنگ پاسدار تقي پور فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دامغان و هيات همراه ضمن ديدار با مسئولين بيمارستان ولايت شهرستان دامغان، با اهداء لوح تقدیر از سوی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از خدمات پزشكان و پرستاران بيمارستان ولايت تقدير نمودند.
سرهنگ تقي پور در بياناتي خطاب به كاركنان بيمارستان بیان داشت: سال 1399 را در حالي آغاز كرديم كه زندگي ميليون ها نفر در سراسر جهان تحت تاثير شيوع بحران منحوس كرونا قرار گرفته است.در ميان همه دشواري ها، اما جلوه هاي كم نظير مهرباني و مجاهدت فرزندان ايران، تكيه گاهي محكم و نقطه اي اميد بخش در مواجهه با اين بحران است.
وی ادامه داد: طبيبان و پرستاران مشفق ايران، اين روزها در خط مقدم، ديگر خواهي را بر صدر نشاندن تا سلامت مردم تامين شود.در بيمارستان ماندند و برخي در كنار رنجوران،جان دادند تا مصداقي ديگر بر كلام نبي مكرم اسلام بيفزايند كه "زندگي در كناري مردم و مرگ در كنار مردم".
همچنين فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دامغان از رشادت و مجاهدت پزشكان و كاركنان بيمارستان ولايت تقدير و اعلام نمود: پرسنل سپاه شهرستان در حد توان آماده همكاري با كاركنان بيمارستان هستند، تا انشاء الله آرامش به اين شهرستان و ديگر نقاط كشور عزيز برگردد.