ديدار امام جمعه شهرستان گرمسار با مدیر شبکه بهداشت و درمان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه ششم آبان ماه 99 حجت الاسلام آرامي امام جمعه شهر گرمسار به اتفاق مديران و معاونين حوزه علميه برادران با حضور در سالن اجتماعات شهيد عامري شبكه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با دكتر عرب آراداني مدير اين شبكه ديدار و ضمن تبريك ايام خجسته، از زحمات مدافعان سلامت شبكه بهداشت ودرمان اين شهرستان تقدير و تشكر نمود.
آرامي هدف از اين ديدار را لبيك مجدد به پيام و فرمايشات مقام معظم رهبري جهت استمرار و روند حركت جهادي مسئولان در كمك به كادر سلامت دانستند .
وي گفت روحانيون و طلاب حوزه ها آماده گي كامل دارند تا هر جا كه مسئولان شبكه بهداشت اعلام كنند با تمام توان در خدمت كادر سلامت باشند .
دكتر عرب آراداني ضمن تشكر از حضور امام جمعه و هيت همراه گزارش مبسوطي از اقدامات و عملكرد اين شبكه از زمان شيوه بيماري ويروس منحوس كرونا در شهرستان را ارائه و مواردي مهمي را جهت بسيج همگاني و اطلاع رساني روحانيون به عموم مردم در راه پيشگيري و رعايت پروتكل ها را خواستار شدند.
در اين ديدار مهندس كاظمي معاون بهداشتي شبكه و عرب عامري مدير داخلي بيمارستان معتمدي هم حضور داشتند
لینک کوتاه خبر :