دويست و هفتاد و يكمين جلسه شوراي آموزشي دانشگاه برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دكتر ثامني مدير آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعلام اين خبر گفت: در دهمین روز از خرداد ماه سال جاری، دويست و هفتاد و يكمين جلسه شوراي آموزشي دانشگاه برگزار شد.
در اين جلسه كه با حضور اعضا در سالن امام جواد ستاد مركزي دانشگاه برگزار شد، بخشنامه معاونت آموزشي و دبير شوراي آموزشي پزشكي تخصصي وزارت متبوع مطرح و پس از بحث وتبادل نظر مقرر گرديد پس از ارسال پيشنهادات دانشكده هاي تابعه دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان، به اساتيد و دانشجويان ابلاغ گردد.
لینک کوتاه خبر :